Outlook Express - Jak nastavit poštovního klienta?K nastavení svého poštovního klienta potřebujete znát následující údaje:
Tyto údaje Vám byly zaslány v informačním e-mailu o zřízení domény. Pokud tento e-mail nemáte k dispozici, kontaktujte nás pro jejich opětovné zaslání. Pozor! Server odchozí pošty (SMTP) vyžaduje stejně jako
server příchozí pošty (POP3) autorizaci jménem a
heslem! Doporučujeme zvážit možnost používání SMTP serveru Vašeho poskytovatele připojení (ISP). Odesílání pošty zrychlíte tím, že data nebudou posílána od Vašeho poskytovatele k nám, ale budou zpracovávána přímo u něj. Tato služba je obvyklou součástí připojení a pro podrobnější informace kontaktujte Vašeho poskytovatele nebo nás. Pro technicky méně zdatné uživatele jsme připravili podrobné popisy nastavení nejpoužívanějších poštovních klientů. Microsoft Outlook ExpressV menu vyberte položku Nástroje - Účty. Zvolte záložku Pošta a kliknětě tlačítko Přidat > Pošta...Zde vyplníte svoje jméno a Vám přidělenou emailovou adresu. Po potvrzení v dalším okně zvolíte typ serveru POP3 a vyplníte názvy poštovních serverů. ![]() Nyní zadáte přihlašovací jméno a heslo. ![]() Po kliknutí na Dalši a Dokončit je Váš nový účet vytvořen. Nyní je třeba provést nastavení pro server SMTP. Zvolte proto příslušný účet a klikněte na Vlastnosti v pravé části menu. ![]() Zvolte záložku Servery a v sekci Server odchozí pošty zatrhněte položku Server vyžaduje ověření. ![]() Nyní je Váš poštovní účet kompletně nastaven pro přijímání a o odesílání pošty. Nezapomeňte Vaše nastavení vyzkoušet! Doporučujeme, abyste nejdříve poslali dopis sami sobě. Tak nejlépe a nejrychleji vyzkoušíte zda všechno funguje bez toho, že někdo bude obtěžován testovacími dopisy. |